FAQ כרטיסי ביקור דיגיטליים
שלושה שלבים פשוטים ויש לכם כרטיסי ביקור דיגיטליים
1. פונים אלינו
התקשרו עכשיו, מלאו טופס פניה או שלחו לנו וואטסאפ בכפתור המיועד. במהלך השיחה נאפיין את המוצר המושלם עבור העסק שלכם.
לחצו כאן3. קבלת חומר
לאחר שיחת האפיון תתבקשו לשלוח אלינו חומר ויזואלי וכתוב להמשך עבודה על המוצר שלכם, הצוות שלנו ידריך ויעזור בכל בעיה .
לחצו כאן3. הגשה
אנו מתחייבים תוך 7 ימי עסקים מקבלת החומר להגיש לכם את כרטיס הביקור, כמובן לאחר בדיקה שלכם ואישור סופי כדי שתהיו הכי מרוצים בעולם.
לחצו כאןFAQ כרטיסי ביקור דיגיטליים
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כרטיס ביקור שנשלח ללקוח בצורה דיגיטלית לחלוטין (SMS, הודעת ווטסאפ, מייל וכו’) ומכיל את המידע הרלוונטי של העסק, כולל עיצוב, תוכן ודוגמאות של מוצר/שירות. הכרטיס מאפשר למשתמש להתחבר לאתר האינטרנט של העסק או לדף האינסטגרם שלו בלחיצה אחת.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שמאפשר לך להעביר את המידע החשוב שלך בצורה מקוונת ומהירה. היתרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי הם:
- זמינות גבוהה – בניגוד לכרטיס ביקור מנייר אותו מאחסנים ושוכחים באיזו פינה, כרטיס ביקור דיגיטלי יושב על הטלפון החכם.
- מתאים למחשבים וניידים – מציגים את העסק שלך באמצעות מדיה ויזואלית עשירה שמתאימה לתקופתנו.
- אפשרויות שיווק – אפשרויות השיווק באמצעות הכרטיסים הינן בלתי מוגבלות, ניתן לשלב סרטונים, טפסי יצירת קשר, צ’אטים ועוד.
ישנן כמה דרכים:
- באמצעות הודעת וואטסאפ ללקוח.
- 2. באמצעות הודעת SMS.
- באמצעות דואר אלקטרוני.
- באמצעות סריקת קוד QR
כאמור, כן כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא אתר אינטרנט קטן המכיל דף אחד ומאוחסן על רשת האינטרנט.
כמובן, בתוספת תשלום ניתן לחבר דומיין לכרטיס הביקור ובכך ליצור “מיני” אתר אינטרנט עם כתובת www.yourname.co.il
בוודאי, על מנת להריץ קמפיינים במנועי החיפוש של גוגל ואחרים ניתן להשתמש בכרטיס הביקור כדף נחיתה אליו תנותב התנועה שמגיעה ממנועי החיפוש. שימו לב כי יש לחבר דומיין.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא כלי שיווקי אפקטיבי לעסקים וחברות רבים שאינם מעוניינים באתר אך מחפשים פיתרון יעיל יותר מכרטיסי הביקור המסורתיים
ההבדל המרכזי בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר אינטרנט הוא נפח המידע. לדוגמא, חברה או עסק שירצה להציג שירותים או מוצרים מרובים מומלץ להחיזיק אתר גדול. לעומת זאת לעסקים קטנים שמעוניינים להעביר מסר ממוקד ולקשר לרשתות חברתיות מומלץ להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי.